top of page
כל העידכונים
חיפוש
הזירה הדיגיטלית: מה עשינו בחודש הראשון של שאגת הארי?
אחרי חודש של ריצה בין מקלטים - זה זמן טוב טוב לעצור לקצת טריוויה על הזירה הדיגיטלית במלחמה. אם נגמרו נושאי השיחה עם השכנים למקלט - קחו כמה מספרים שמגלים: מה עשינו ברשת ובמידע שצרכנו מתחילת המלחמה? אמל״ק: בתחילת המלחמה רצינו לצרוך הרבה מאוד מידע. בעיקר על המלחמה. מהר מאוד נרגענו עם זה, וחזרנו לענייני שגרה (האח הגדול שלום), לצד ענייני שגרת חירום. 1. בדקנו עידכונים על שיגורים וחדשות מצונזרות בטלגרם כמו באירועי חירום קודמים, וכמו שגם אפשר לקרוא בהרחבה במחקר שלי על העליה בשימוש ב

ענבל אורפז
29 במרץזמן קריאה 4 דקות


שינויים בהרגלי צריכת המידע: עליית טלגרם לאחר 7.10
ביום רביעי, 4.2.2026, נערך אירוע נערך לרגל השקת המחקר שכתבתי ״Filling the Information Gap: Telegram's Rise Following October 7th and the Challenges for Democracies״ והמסקנות והנתונים ממנו הוצגו לראשונה באירוע. לצפייה בהרצאה להצגת המחקר: עליית טלגרם לאחר 7.10 וההשפעה על דמוקרטיות רקע על המחקר: בתחילת המלחמה זיהיתי את העליה הנרחבת בשימוש בטלגרם ככלי לצריכת חדשות בחירום. מהר מאוד גם הבנתי את הסכנות והאתגרים שעולים מכך. המחקר נועד לשפוך אור על התופעה הזו ולתאר אותה, לאפיין את המ

ענבל אורפז
4 בפבר׳זמן קריאה 4 דקות


bottom of page